Attīstoties tehnoloģijām palielinās arī cilvēku iespējas. Ja agrāk, lai kaut ko pārdotu cilvēki bija spiesti doties uz tirgu vai sludinājumu rakstīt uz lapas un līmēt pie kāda ziņojuma dēļa, tad mūsdienās tas vairs nav nepieciešams, jo daudz efektīvāk ir ievietot sludinājumu internetā. Internetā ievietotu sludinājumu var redzēt milzīgs cilvēku skaits un pat no dažādām pilsētām vai pat valstīm. Efektīvam nekustamā īpašuma sludinājumam būs nepieciešamas kvalitatīvas fotogrāfijas, jo tieši fotogrāfijas ir vienīgais un visefektīvākais līdzeklis ar ko piesaistīt potenciālā pircēja/ īrnieka uzmanību Jūsu īpašumam.
-
Kvalitāte. Lai pēc iespējas ātrāk un veiksmīgāk pārdotu savu īpašumu sevišķi svarīgi ir izcelties uz konkurentu fona. Vislabāk to var izdarīt ar kvalitatīvām, pievilcīgām fotogrāfijām. Tieši laba fotogrāfija plašajā piedāvājumu drūzmā spēs vislabāk piesaistīt uzmanību, radīt pareizu pirmo iespaidu un rosināt vēlmi pircējam apskatīt īpašumu, bet tas nereti kā jau zināms ir jau puse no darba.
-
Kārtība un īpašuma “raksturs”. Pirms esat sākuši radīt sava īpašuma fotogrāfijas – pārliecinieties, ka visi liekie priekšmeti un apģērbi ir novākti no redzamajām vietām, grīda un logi ir tīri, lai dzīvojamā platība izskatās kārtīga un patīkama. Pietiekami daudz piemēru kā “nevajag darīt” ir apskatāmi tādos sludinājumu serveros kā SS.lv, t.i. fotografēt telpas atstājot tajās visu, kas dotajā brīdī ir uz vietas – priekštelpā sakarinātas jakas un apavu kaudzi, virtuvē katliņus, pannas, viesistabā uz dīvāna kaķi un mājas bikses ko tikko pārvilkāt. Nesakopjot telpas pirms fotografēšanas Jūs variet nopietni sabojāt īpašuma “auru” un pievilcību, liegt potenciālajam klientam iztēloties sevi šajās telpās. Vizualizēšanai ir ļoti liels spēks! Tāpēc ir svarīgi, lai nekas neradītu negatīvu iespaidu.
-
Gaisma. Pirms taisīt fotogrāfijas, nevajadzētu arī aizmirst par tādu svarīgu elementu fotogrāfijā kā gaismu. Pareizā gaisma var piešķirt pozitīvu izskatu īpašumam vai arī tieši pretēji, nepareizā gaisma padarīt to nepievilcīgu un negatīvu. Tieši tāpēc fotografējot vislabāk ir izmantot dabīgo dienas apgaismojumu, kas būs daudz vienmērīgāks par mākslīgo gaismas ķermeņu radīto gaismu. Svarīgi, lai telpas izskatās gaišas, siltas un plašas. Pavērojiet, kurā dienas laikā Jūsu īpašums izskatās vislabāk. Atveriet aizkarus kā arī telpās var novietot kādus istabas augus piešķirot tam mājīgumu.
-
Detaļas. Atkal man nāksies pieminēt neveiksmīgos piemērus sludinājumu serveros, kad cilvēkiem nav bijusi ne mazākā nojauta, ko tad grib redzēt viņa potenciālais pircējs – ievietojot savā sludinājumā vienu neizteiksmīgu bildi vai pat vēl sliktāk – neievietot nevienu bildi. Bieži redzēts arī, ka ievietotajās fotogrāfijās redzama viena siena vai kāds nejēdzīgs telpas priekšmets/ elements tuvplānā. Tāpēc es iesaku, ja esiet izlēmuši savu pārdodamo vai iznomājamo īpašumu fotografēt paši nevis uzticēt to profesionālam fotogrāfam – paskatieties ko līdzīgos sludinājumos, kas Jums šķiet saistoši, ir ievietojuši citi. Manuprāt, jo vairāk detaļas un skaidrības par īpašumu, jo labāk. Nofotografējiet māju no ārpuses, tās kāpņutelpu, īpašuma ārdurvis, katru telpu atsevišķi un ja ir kādi interesanti elementi, piemēram kamīns, tad arī to noteikti vajadzētu nofotografēt tuvāk, lai tas ir labi saskatāms fotogrāfijās. Jo vairāk bildes un informācija būs Jūsu sludinājumā, jo pareizāku mērķauditoriju tas uzrunās, kas vēlāk var aiztaupīt daudz laika izrādot īpašumu cilvēkiem, kas gribēja tik pārliecināties par lietu esamību, kuras varējāt parādīt fotogrāfijās vai norādot aprakstā.
-
Apraksts. Tik pat lielu rūpību kā fotogrāfijām, vajadzētu piešķirt arī īpašuma aprakstam. Domāju, ka jebkuram normālam cilvēkam, kuram interesē kāda lieta, gribas uzzināt par to maksimāli daudz. Un kā jau zināms, ne visiem cilvēkiem patīk izprašņāt vai runāt daudz pa telefonu. Tā pat arī zināms, ka “laiks ir nauda” un nevienam negribas tērēt savu laiku tā pat vien! Tāpēc būsiet vēl vienu soli priekšā citiem, ja būsiet veltījuši laiku arī kārtīgam īpašuma aprakstam. Aprakstā variet pieminēt pilnīgi visu, kas varētu likties svarīgi – sākot no sabiedrisko transportu kursēšanas biežuma netālu no īpašuma, beidzot ar to, cik patīkami ir gozēties uz balkona vakara saulē… Aprakstīt netālu esošos veikalus, bērnudārzus, skolas un citus svarīgus objektus, kas varētu likties vērtīgi netālu esam, potenciālajam klientam.
Kvalitatīvas fotogrāfijas kombinācijā ar labu aprakstu būs ceļš uz rezultātu!
Ja arī Jums ir nepieciešamas nekustamo īpašumu interjera vai eksterjera fotogrāfijas SPIEDIET uz pogas, kas atrodas zemāk un sazinieties ar mani!
Leave a Reply